Miért fontos a személyes márka, ha hálózatot építesz?

DXN legjobb mlm

Pár hete kicsit jobban beleástam magam a személyes márka témába és elolvastam Nagy Kriszta: Nevek Harca c. könyvét.

Ha hálózatot építesz, roppant fontos, hogy elnyerd az emberek bizalmát. Bizalom nélkül nem lehet stabil, nagy hálózatot felépíteni. Ha mindezt online csinálod, akkor pedig fokozottan igaz, hogy erős márkát kell építened, ami megjegyezhető, hihető, látható.

Nagy Kriszta: Nevek Harca, személyes márka építése könyv

Megjegyezhető, hihető, látható – ezt írja Nagy Kriszta a könyvében.

Megjegyezhető, hogy az embereknek könnyebben az eszébe juss és lehetőleg elsőként.

DXN - Hálózatépítés otthonról, kellemesen, nyomulás nélkül. Csatlakozz csapatunkhoz MÉG MA!

Hihető, hogy a potenciális jelöltjeid bizalommal legyenek feléd és tudják, hogy szakértője vagy annak, amivel foglalkozol.

Látható, hogy ne csak az élettereden belül tudjanak rólad, hanem érj el mindenhová, ahová csak lehet.

Személyes márka saját példámon keresztül

Leírom a saját példámat, de azért bőven van mit dolgozni még a személyes márkámon. Főleg, hogy a nevem miatt kicsit félre is megy a dolog. Mindjárt megérted, miért. 🙂

Megjegyezhetőség

Ha valaki látja a nevem (Strifler Anita), mire (illetve kire) gondol? Naná, hogy Stifler mamájára az Amerikai pitéből. Pedig elhiheted, közöm nincs hozzá és még a nevemben is van egy plusz „r” betű. Akarva akaratlanul is a nevem könnyen megjegyezhető azoknak, akik látták a filmet. Bár meg kell vallani, ez pont nem az az irány, amire a személyes márkámat építeni szeretném. Ugyanakkor azt sem mondhatom, hogy ez kifejezetten rossz.

Hihetőség

Ha valaki a blogjaimra talál, rögtön láthatja, hogy mivel foglalkozom. Mindenhol, és egyértelműen jelzem, hogy a DXN hálózatépítője vagyok. Büszke vagyok arra, hogy ehhez a csapathoz tartozom. Más MLM üzlethez nem is szándékozom csatlakozni, ezért az ilyen ajánlatokkal hiába keresnek meg. Elhivatottan dolgozom a DXN-ben, írom a blogjaimat. Írásaimon keresztül az olvasók jobban megismernek. Ezáltal lesznek, akiknek elnyerem a bizalmát és lesznek olyanok is, akiknek nem leszek szimpatikus.

Láthatóság

Ha a láthatóságról van szó, szintén a blogjaimra támaszkodom. Bejegyzéseimet úgy írom (legalábbis igyekszem), hogy azt a Google relevánsnak lássa, amikor valaki egy adott kulcsszóra keres. Így egyre több ember talál meg az interneten, nem csak Magyarországról.

A személyes márka, mint a bizalomépítés eszköze

A hálózatépítésben kiemelt szerepe van a szponzornak. Egy jó szponzor bizalmat ébreszt és segít a csapattársaknak, hogy egyre jobbá váljanak. Természetesen ehhez a csapattárs együttműködésére is szükség van.

Amikor egy kereső fázisban lévő jelölt szponzort keres, a személyes márka erőssége nagyon sokat számít, amikor döntésre kerül a sor. A személyes márkádtól függhet, hogy hozzád vagy a keresztvonaladhoz regisztrál-e a jelentkező. Minél erősebb a személyes márkád 3 fent említett tényezője, annál nagyobb bizalmat szavaznak neked az emberek. Semmiképp se kezeld félvállról a személyes márkát. Ha pedig több útmutatásra van szükséged, ajánlom a témában Nagy Kriszta könyvét.

Sok sikert! 🙂

A DXN-ben a modern hálózatépítés eszközeivel dolgozhatsz. Tapasztald meg! Regisztrálj csapatomba TE is! 🙂 >> fekete.ganodermakave.hu, strifler.anita@gmail.com

DXN legjobb mlm

2 hozzászólás

  1. Jó az írás, azonban egy mlm-ben nem csak a szponzor személye számít, hanem többek között ott van még a cég és a termékek is, mint szempont…

    1. Ez tökéletesen így igaz. 🙂 Sőt, a cég és a termékek talán még fontosabb tényezők is, mint a szponzor személye. Viszont itt a szponzor szemszögéből igyekeztem megírni a cikket és feltételezni, hogy a választott MLM cég már megvan és csak a megfelelő szponzort kell megtalálni.

Leave a Reply

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.