Akár vállalkozó vagy, akár alkalmazott, biztosan ismered az uborkaszezon „jelenségét”. A vállalkozók azért nem szeretik, mert olyankor kevesebb pénz áramlik a kasszába. Az alkalmazottak azért nem szeretik az uborkaszezont, mert kikészíti őket a semmittevés. Mi a helyzet az MLM táján?

Uborkaszezon

Hogy nézett ki nálunk egy uborkaszezon?

Egy konkrét példát tudok hozni, ami nálunk, egészen pontosan Anyukám (aki egyben a szponzorom is) csapatában történt meg.

Nem csak az MLM-ben, de sok más vállalkozásban is a nyári időszak általában uborkaszezon. Bizonyos tekintetben nálunk is uborkaszezon volt a nyár. Más tekintetben azonban semmi nem változott.

Ami az új törzsvásárlók gyarapodását illeti, kevesebben csatlakoztak nyáron, mint az év többi szakában. Sokan nyaralnak/nyaraltak még. Ebből azt gondolhatod, hogy a forgalom is kevesebb volt a csapatban. Pedig nem ez történt. Bár az új törzsvásárlók száma kevesebb volt, az MLM hálózatunk forgalmán ez egyáltalán nem látszott meg.

Hogyan lehetséges az, hogy kevesebb volt az új regisztráló, és mégsem csökkent a csoportforgalom?

Sok téves elképzeléssel ellentétben az MLM-ben nem abból keletkezik jutalékod, hogy minél több embert léptetsz be a csapatodba. A jutalék csak és kizáróan a csoportforgalomtól függ.

Vannak MLM cégek, ahol a forgalom nagyobb százalékát az újonnan csatakozott törzsvásárlók adják. Ezeknél az MLM cégeknél valóban előfordulhat, hogy uborkaszezon idején megcsappan a csoportforgalom. A DXN azonban nem ilyen.

A DXN üzletben a csoportforgalom nem csak az új törzsvásárlók által generált forgalomra terjed ki. Sőt, nálunk a DXN üzletben a havi forgalomeloszlás is egyenletes.

Ez csak úgy lehetséges, ha az emberek a fogyasztási igényüknek megfelelően vásárolják a termékeket és nem a kvalifikáció elérése végett.

A DXN a ganodermás étrend kiegészítőivel és ganodermás kávéival valós fogyasztási igényt elégíti ki. Az emberek valóban azért vásárolják a termékeket, mert fogyasztják és szükségük van rá.

Ez az oka annak, amiért a DXN törzsvásárlói hálózata stabil. Akkor is képes lenne fent maradni, ha a továbbiakban egyetlen új törzsvásárló sem regisztrálna.

Neked lenne kedved csatlakozni egy olyan üzlethez, ami uborkaszezonban is stabilan hozza az eredményeket? Ha igen, írj nekem!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük