2019. március 30.-án, szombaton Budapesten, a Lurdy Moziban került megrendezésre az első CA Factory Üzletépítők Napja.

Mint online üzletépítő, ritkán van alkalmam találkozni a csapattársakkal, így ez a rendezvény jó alkalom volt a kapcsolatépítésre. A csapatomból két fő volt jelen, akikkel először sikerült személyesen is találkozni: Tarjányi Szilviával és Kocsis Józsefné Évával.

CA Factory előadók

A nap folyamán több előadást hallgathattunk meg.

A nap első előadója Damjanovich Nebojsa, online marketing tanácsadó volt. Nagyon sok jó ötletet, tanácsot, tudást osztott meg velünk.
Dr. Csizmadia Beáta szakgyógyszerész, természetgyógyász előadása  nagyon jól felépített, figyelemfelkeltő volt a ganoderma gombákról és DXN táplálékkiegészítőkről.
Kispeti Marianna mesterkozmetikus előadása a DXN cég 2018 decemberében bevezetésre került kozmetikai termékeiről szólt, s használatukat a gyakorlatban is bemutatta.
Ezt követően Elek Ildikó és Diviák Mihály gyémánt vezetők tartottak élménybeszámolót a legutóbbi Malajziai és Szingapúri útjukról. A beszámolót egy jó hangulatú videóval zárták.

Kajáriné Kati előadása is magával ragadó volt. Kati kávéval fest. Ez sokak számára nem újdonság, de egyedülálló, ahogyan találkozott ezzel a lehetőséggel. Elmesélte Kati, hogy balesetet szenvedett, s ekkor elveszítette a bal karját. A rehabilitációja során sok minden foglalkoztatta. Szeretett volna úgy élni, mint a balesete előtt. Kati annyira felépült, hogy bevállalta azt a zarándok utat, amit sok egészséges ember is nehezen teljesít. Spanyolországban végigjárta a Camino zarándokutat, amelyen fia is vele tartott. Elmesélte milyen nagyszerű élményeik voltak . Egy igazi küzdő embert ismerhettem meg személyében.

A nap zárásaként Kócsó László Crown Ambassador tartotta meg az előadását. Tanácsaival segített, hogyan lehetünk hatékonyabbak az üzletépítésben. Az előadása végén néhány jelentkezővel együtt megitta a szokásos napi Morinzhi italát.

A rendezvény legvégén sorsolásra került sor, ahol olyan termékvolt a díj, mely nem kerül forgalmazásra Magyarországon.

És, hogy mi volt ez a termék? Kócsó László dubai útja során kapott 1 doboz kávét. A dubai hercegi kávéból 2 tasakot sorsoltak ki. Valamint a DXN hamarosan megjelenő új termékéből, a gadodermás-spirulinás csokijából is két szerencsés kapott kóstolót.

A csapat

Számomra nagyon hasznos rendezvény volt. Most is éreztem, hogy az online üzletépítés is megkívánja a fejlődés érdekében a személyes részvételt ezeken az összejöveteleken. Egy csapat összekovácsolódásában és a sikeres munka érdekében a személyes találkozás is elengedhetetlen.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük