A tegnapi napon, 2019.03.28-án hivatalosan is elértem a DXN-ben a második üzleti szintet, a Star Ruby-t. Óriási várakozás előzte meg. Anyukámmal, aki egyben a szponzorom is, alig vártuk, hogy végre hivatalosan is megjelenjen a titulusom a csapattársak között.
A Star Ruby-hoz vezető út
2012-ben csatlakoztam a DXN-hez. A mostani szintet 7 év alatt sikerült elérnem. Hogy gyorsan csináltam-e? Nem mondanám. Sőt, a hálózatépítők között kifejezetten a lassabbak közé tartozom. Nem kapkodom el.
Az eltelt idő alatt többször kellett újraépíteni a csapatot. Voltak, akik csak törzsvásárlók maradtak és voltak olyanok is, akik üzletépítőkké váltak. Nincs mit szépíteni ezen, az MLM-ben hullámhegyek és hullámvölgyek váltják egymást.
Az eltelt 7 év alatt sokat változtak a jelöltkeresési módszereim. Kezdetben szinte csak apróhirdetési oldalakat céloztam meg. Hirdetéseket adtam fel. Ezzel párhuzamosan blogolás terén is elkezdtem próbálgatni a szárnyaim. Éreztem, hogy az ingyenes blogokról és az apróhirdetési oldalakról tovább kell lépnem, ha fejlődni akarok.
Végül 2014 decemberében komolyabban elkezdtem blogolni. Először csak a Legjobb Kávé oldalamon írtam, ahol kávés cikkeket osztottam meg és hirdetések formájában tettem ki a DXN kávé bannereimet. Ezt követte pár hónap után Legjobb MLM blogom, ahol kifejezetten csak MLM témájú cikkek találhatók.
Hihetetlen módon elkezdett nőni a látogatottságom, nagyon örültem neki. A blogok mellett elindítottam Szenvedélyem a kávé Facebook oldalam. Némi hirdetés megtámogatással pár hónap után több ezres lájktáborom lett. És tényleg nem kellett hozzá nagy összeg, hogy ezt elérjem.
Ha valaki jártas a SEO-ban és a közösségi médiában, az tudja, hogy az elmúlt pár évben elég nagy változások történtek ezeken a területeken. A Facebook visszaszorította az organikus eléréseket, a Google pedig beindította a Panda és Pingvin algoritmus frissítéseit. Ezen események hatására nehezebbé vált a célközönség ingyenes elérése.
Persze az sem segített a növekedésben, hogy pár hónapos magánéleti válság és munkába temetkezés következtében sokkal kevesebbet blogoltam.
Azonban az ez előtti időben elültetett magok, még ha nem is látható módon, elkezdtek életre kelni. A korábbi blog cikkeim néha-néha hoztak egy-egy új érdeklődőt. És nem mellesleg törzsvásárlói regisztrációkat is. Újra és újra megerősítettek ezek a regisztrációk, hogy érdemes blogolni, érdemes foglalkozni a közösségi médiával.
Idő közben Anyukámmal, szponzorommal egyedi hálózatépítési módszert dolgoztunk ki. Ennek köszönhetően rengeteg segítséget kapok tőle. A módszert folyamatosan tökéletesítjük, mivel a világ is folyamatosan változik. Titkos összetevő nincs, egyszerűen csak összehangoltuk azokat a tevékenységeket, amelyekben jól tudunk összedolgozni.
A kihívások nem fogynak el
Ahogy az elmúlt 7 év mutatja, mindig voltak kihívások. A jövőben újabb kihívásokkal kell szembenézni.
Jelenleg a legnagyobb feladat most az, hogy segítsük csapattársainkat és törzsvásárlóinkat abban, hogy hatékonyan tudják használni az új online rendszert (eWorld) üzletépítésre és vásárlásra.
Természetesen továbbra is azon vagyunk, hogy egyre szélesebb körben ismertessük meg a DXN termékek nagyszerű előnyeit és megtaláljuk azokat az embereket, akiknek fontos az egészségük és/vagy szeretnének plusz pénzt keresni ezzel az üzlettel.
Útravalóul
Az, hogy milyen gyorsan építesz hálózatot, attól is függ, hogy kik csatlakoznak hozzád. Nálam a Star Ruby szint eléréséhez leginkább az elmúlt fél év csapatmunkája segített hozzá. De ezt egy 7 éven át tartó folyamatos keresés előzött meg.
Nem lehet tudni, mikor csatlakoznak hozzánk olyan emberek, akik hozzásegítenek egy újabb karrierszint eléréséhez. Az MLM egy nyer-nyer üzlet abban az esetben, ha a csatlakozott tagok azonosulni tudnak a termékekkel és szívesen fogyasztják azokat. Ha pedig szívesen tovább is ajánlják, az hab a tortán mindkét félnek.